Servis se zárukou
Festool, to jsou dokonalé výrobky a vynikající servis – jeden z nejrychlejších v tomto oboru. Servis znamená službu. To je postulát opravárenského servisu Festool. V případě opravy se servisní oddělení efektivně a spolehlivě postará o každé nářadí – v rámci „záruky all-inclusive" první tři roky od zakoupení dokonce zdarma.
Výrobky Festool denně pomáhají řemeslníkům při práci, i v těch nejnáročnějších podmínkách použití. Jsou nepostradatelnou součástí výkonu řemeslníků a rozhodujícím způsobem přispívají k úspěchu.
Údržba a opravy jsou sice spíše vzácné, nicméně se jim nelze vždycky vyhnout. Festool s celou řadou servisních služeb zaručuje, že je o zákazníky kompletně postaráno i v případě opravy. Servisní technici zákaznického servisu znají každé zařízení a každé nářadí do nejmenšího detailu a mají veškerá potřebná zkušební, montážní a seřizovací zařízení. Navíc používají jen originální náhradní díly a na veškeré provedené práce je poskytována záruka.
„Spolehlivost na prvním místě,“ říká Jens Graner – vedoucí servisního oddělení Festool: „Samozřejmě to musí probíhat nekomplikovaně a rychle, protože žádný řemeslník nemůže své nářadí postrádat dlouhou dobu.“
Více než pouhá oprava
Každé nářadí, které dorazí do servisu Festool, je pečlivě zkontrolováno a opraveno. „U ‚kompletní opravy‘ se neomezujeme jenom na opravu,“ zdůrazňuje Jens Graner. „Když už je nářadí u nás ve firmě, provedeme i rozsáhlou a celkovou analýzu a kontrolu.“ Servisní technici ho nejen znovu uvedou do celkového bezvadného stavu, nýbrž provedou také potřebnou roční kontrolu elektrické bezpečnosti a potvrdí ji certifikátem. Jens Graner: „Naši servisní technici dělají vše pro to, aby zákazníci nemuseli své nářadí dlouho postrádat a aby nářadí bylo po opravě zase jako nové.“
Oprava – naprostá hračka
Festool poskytuje nejrychlejší opravárenský servis ve svém oboru – snadno a rychle pomocí online objednávky opravy Festool.
Objednávka opravy
U oprav (v záruční době i po jejím skončení) vytvoří zákazník online objednávku opravy. Všechno ostatní zařídí Festool SERVICE.
Vyzvednutí
Nářadí, které potřebuje opravit, se předá dopravci pověřenému firmou Festool nebo bude vyzvednuto na jiném požadovaném místě (například na stavbě). Přepravní náklady hradí Festool.
Kompletní oprava
Opravárenský servis zahrnuje kompletní kontrolu nářadí včetně záruky 6 měsíců na všechny vyměněné náhradní díly.
Dodání
Zákazník obdrží opravené nářadí zpět do 4 až 5 dnů: spolehlivě, rychle a v bezvadném stavu.
Kompletní servis s kompletními službami
U firmy Festool k rozsáhlému servisu patří, že v případě záruky nebo při využití online objednávky opravy vaše nářadí vyzvedneme a do 4 až 5 dnů vám ho zase vrátíme. Přepravní služba je zdarma. To platí i pro staré nářadí, které se používá už mnoho let, někdy i desetiletí.„Naším cílem je, aby zákazníci po provedení údržby nebo opravy dostali zpět nářadí, jehož technický stav bude jako nový a které budou moci ještě používat. To pro nás znamená udržitelnost,“ říká Jens Graner, vedoucí servisního oddělení Festool.
Při registraci tři roky „kompletní oprava zdarma“
Do 30 dnů od zakoupení může zákazník sám nářadí bezplatně zaregistrovat u firmy Festool pro „záruku all-inclusive“*. Registrace se provádí prostřednictvím osobního zákaznického účtu MyFestool (viz část „MyFestool“). Díky „kompletní opravě zdarma“** jako součásti záručního balíčku nevzniknou během prvních třech let žádné další náklady – ani u nářadí, ani u nabíječek nebo akumulátorů.
MyFestool
Osobní zákaznický účet umožňuje kdykoli přímý kontakt s firmou Festool. Obsahuje důležité informace jako přehledy nářadí a záruk a objednávky oprav.
Osobní účet MyFestool nabízí následující
- Jednoduchá a rychlá registrace nově nakoupeného nářadí pro záruku all-inclusive*
- Přehled zaregistrovaného nářadí a záručních lhůt
- Zjednodušené vyhledávání příslušenství a náhradních dílů pro používané nářadí
- Online objednávka opravy přímo u společnosti Festool
- Přehled všech online objednaných oprav
- Úplné používání aplikací Work a Order
- Přístup k exkluzivním akcím jen pro uživatele MyFestool, jako jsou výherní soutěže nebo akumulátor zdarma při zakoupení 18V výrobku.
Neustálý přehled o servisu: účet MyFestool
Prostřednictvím účtu MyFestool lze rychle, jednoduše a dvacet čtyři hodin denně online zadat objednávku opravy vadného nářadí. Zákazníci dostávají aktuální zprávy o stavu přímo z opravárenské díly prostřednictvím e-mailu nebo SMS. Navíc mohou prostřednictvím interaktivní zákaznické oblasti na MyFestool využívat další služby, jako například aplikaci Work nebo Order.
Další informace o službách najdete na www.festool.cz/sluzby a osobním účtu MyFestool na www.festool.cz/myfestool